40 old virgin

Prima skinka, tycker ni de låter mycket, kan säga att Englands äldsta oskuld är 105år gammal. Hon säger även att det är för att hon aldrig haft sex som hon är så gammal... Kroppen kanske väntar tills hon får nått innan den ger upp? hmm längtan?

Erika var över idag. Trevligt sällskap.. Skönt att få träffa henne igen! Erika och bigitime! Long time no seeee hahaha Ne men fan kvinna se till att bli frisk nu! Spec om vi någonsin ska börja träna igen! hahaha

Lagade mat idag för en gångs skull. Alltså inte bacon och pasta som vi alltid lyckas få till när jag är lat! De blev kyckling, ris och curry, mumsfillibabba!

Nu ska jag gå och lägga mig, tror närmligen att jag börjar tidigt! Jag som är allt annat än morgon människa! hahah Men de går bra :D

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0