Underbart

Igår var vi iväg och hämtade den beställda tårtan runt halv 12. Sen bar de av till Kumla. Där bjöds de på Fika. Vi satt i solen och hade det riktigt trevligt. Var även över en sväng till mina gamla grannar familjen Gehlin. Kul att få träffa dem en sväng också.

Senare under eftermiddagen så fick vi för oss att grilla. Så nu har vi haft vår första grillning. Oh va mumsigt det var. Tyvärr hittar jag inte mobil sladden så kan inte visa bilderna på den snygga tårtan som även den förtärdes under denna kväll. Vi drack vin och hade det riktigt mysigt. Dock brände jag mig lite på näsan, men de är lugnt.

Vi åkte hem idag, tog även med oss vovvarna för vi ska va hundvakt medans mamma och dem åker iväg en stund.
Lindah kom över och vi satte oss ute med vovvsingarna och fikade och pratade en massa strunt! Älskar detta underbnara vårväder.

Snart ska jag och Mange gå iväg med hundarna så de får busa av sig lite granna! Hoppas att de går bra =) Annars får vi ha dem kopplade :/

Ha de bra så länge! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0