Underbaaar tisdag

Undrar hur många dagar framöver som kommer börja med underbara/underbar?

Den här dagen har varit det av flera anledningar. För det första så kom en liten flicka till världen! Är sjukt glad för detta! Grattis fina Frida och Patrik till er fina tjej! Är så lycklig för deras skull!
Sen har dagen varit helt fantastiskt fin.

Dagen började med en tripp till Maxi, där köpte vi påsk godis, så dumma vi är med tanke på att CityGross hade mycket billigare. Men men sen tog vi en tårta också för Chrilles mamma fyller år. Vi åkte ner på stan en sväng innan vi åkte till hans mamma. Väl där så bjöds de på fika. Vi var där en stund sen tog vi en trevlig ute dag med hundarna på en hundgård där man kan släppa dem lösa. Vi ringde dit Madde och Staffan och de tog med sig mio. De vr riktigt trevligt.. Klockan blev lite mycket så vi bestämde oss för skitmat. Vilket ledde till att Chrille blev dålig samt pici. Tror de båda var lite uttorkade :/

Imorgon blir de ett besök på ett mindre roligt ställe, sen kanske de blir att leka med Lindah. Vi får se hur de blir.

De tog nästan en timme att skriva klart de här inlägget för vi fick besök av Niklas och Jim. Trevligt, de kom hit med inlines! Fan va sugen jag blev på att åka jag med =(

Får ta de nån dag när min jädrans solbränna har lagt sig, för dagens ute dag har inte gjort de bättre :/
Detta var förra våren då jag brände mig på örat!! De vill jag inte göra om ska jag säga!! AJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0