Påskhelg

Tjenixen igen! Här är jag!

I fredags så hade vi "knytis" Med riktigt god mat!

Förberedelserna för potatisgratängen!
Vitlök, gullök, purjulök och margaring i mängder!

Sen självklart potatis, grädde, matlagningsgrädde och kryddor!

Mumma med fläskfilén!

Erika gjorde mumsmums sallad!

Ja den här bjuder jag på. Här står jag och lagar till fläskfilén med alla kryddor och skit!


Så jävla gott de blev!

Erikas fina dukting =)

-----

Igår så vart vi sugna på att åka inlines. Först satt jag ute i solen och stekte, sen åkte vi ut till båtskjulet till Tina och tommy, där träffa vi även hans mormor och morfar. Där satt vi också i solen så jag brände mig!! IGEN! Sen åkte vi hem till Tina och Tommy för att hämta inlinsen. Då blev vi dit bjudna till kvällen för lite påskmat. Så vi tog inlines och åkte dit efter att vi storstädat lägenheten och gjort oss lite fina. Chrille fick ont av dem så vi lämnade dem kvar där. Maten var suverän, de bjöds även på dricka. Kan säga att vin är gott men fan farligt! Riktigt trevligt hade vi.

Sen gick vi hem och mötte upp Madde och Staffan. Vi fortsatte dricka och spelade först yatzy sen nå annat as roligt spel där man ska se hur lika man tänker. Svårare än va  man tror men riktigt roligt spel! Riktigt lyckad kväll! Måste göras om!

Nu sitter jag och svettas som ett jävla as i bh. Har dörren öppen men de hjälper fan inte! Vi ska snart ut och åka lite! Sen blire grilla ikväll!

Ha de bra =)

Kommentarer
Postat av: lina

åååh det ser så gott ut att jag blir hungrig! hahah!

2011-04-24 @ 22:35:59
Postat av: Jag

Haha visst gör de :P Spec mina popcorn som står med där i kanten :p

2011-04-24 @ 23:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0