Onsdag

Som dock har känts som torsdag! Längtar nog för mycke till helgen! De ska man inte göra för då blir de alltid en flopp :/

Idag har vi inte haft en lugn stund. Älsklingen klev upp vid halv 7 för han skulle iväg på kissprov för ica, jag vaknade också då men jag orkade inte kliva upp :/ Jag hoppas inte h an blev allt för sur för de. Sen när han kom hem så var han vaken hela tiden medans jag låg och typ halv sov till typ 11.

Senare åkte vi iväg först till hälla för att plocka upp en sak till Chrilles mormor och morfar, sen bar de av till surahammar. Där bjöds de på mat och fika, vi satt och pratade och lekte med hundarna. Vi fick fina påskpresenter också. De gör så att man får dåligt samvete, vi köpte ju bara godis till barnen, hade jag vetat att vi skulle ha fått saker hade vi nog förmodligen också köpt nått till de vuxna med :/ Men presenterna uppskattas :D

Runt 18 tiden åkte vi tillbaka till västerås, och jag råkade hitta en kod till Rean på nelly, så jag gick in och shoppade. Har ju fått pengar och inte köpt kläder på as länge, så jag kände att jag skulle få unna mig de =) Sen fick jag ju min lön idag så de vart ju i stort sett +-0 :D

Erika kom över så vi gick en låååång promenad, dock utan hundarna. De har fått en bra mängd promenade idag iaf så kände att dem fick vara själva en stund. På vägen hem från promenaden stannade vi på Ica och jag hämtade ut min nya bikini! Oh va jag blev glad för den passade. Eller ah kanske inte perfekt men jag grät iaf inte. Sen var jag så dum att jag gick in på nelly igen och hittade en massa mer jag ville ha! Men ska hålla mina kliande fingrar i styr ett tag frammåt, om jag inte hittar nå super fint åt min fina <3


Unnade mig dessa :D Oh längtar!!!

Sen har vi även planerat lite inför valborg! Ska bli så kul att träffa mina fina igen <3 Samtidigt umgås med mina nya fina =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0