Onsdag

Idag vaknade jag av att klockan ringde. Skulle ner på stan för ett inbokat möte. Klockan var då halv tio! Sätter mig upp i sängen, sätter klockan på znoze sen somna jag om i 10 minuter. Nästa gång klockan ringder tvivlar jag på min magkänsla om att mötet var halv 11. Så kollar igen! 15.00!! GAAH jag hade lust att skrika! Men men hundarna skulle ut iaf så gick inte upp förgäves iaf!

Erika och jag tog en långpromenix med vovvsingarna.  Sen gick vi hem och jag fick fnatt och började städa! Hundarna tuggar inte sin mat ordentligt så de låg matbitar i hela köket, o när jag väl var på g så damsög jag hela lägenheten plus att jag diskade ett berg! Skönt att ha de gjort kan jag säga.

Efter det bar de av ner på stan, även där en promenix! Samt hem igen! Så underbart skönt de är att vara ute och gå!

De blev inge gym idag, vet inte varför men vi sa de att vi ska röra oss mycket genom att gå och de har vi gjort! Jag kan ju säga att jag var skapligt svettig när jag kom hem!

Väl hemma gjorde jag baconsås och makaroner, vi brukar inte äta så här tidigt men efter gårdagens insidenter som slutade i att vi båda sprang på toa, så vågade jag inte ha så långt emellan måltiderna :/ Eller de kommer väl hålla sig i några dagar sen kommer jag väl glömma de igen :/

Jag funderar på att köpa BB på nätet så jag kan titta när jag har tråkigt, men känns dock lite onödigt :/ Men man blir ju så sur när de står "Kolla in dehär" Eller " Kolla in dedär" På nätet! >_<

Mamma och Pappa med restrerande familjemedlemmar kommer över en sväng idag, så tur var nog att jag städade!

Åh va gott de skulle vara ... (Hoppas innerligt att mamma och pappa ser detta just nu ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0