Onsdag 13

Idag väcktes jag av ett riktigt roligt samtal! Nu är man inte arbetslös längre..Eller jag börjar inte föränni juni men iaf :D Känns underbart att veta att jag har ett jobb :D oh va glad jag är! Ska dock på en till intervju på fredag får se va de är för någonting. Känns skönt att de är så. Men hade kännst bättre om de kanske hade legat mer utspritt över året haha

Vi fixk lite tråkigt idag så vi bestämde oss för tacos. Bjöd över Chrilles kusin, sen bjöd vi med föräldrarna. De var riktigt trevlig, de bjöd på blåbärspaj. Mums

Tittade på efterlängtade programmet arga snickarn. Fy bubblan säger jag.


Just nu sitter jag och håller tummarna för m in kära vän Lindah!!


Ne nu ska jag kika film och vara deprimerad över diskberget efter tacosen som väntar på mig >_<

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0