Nu räcker det!

Som sagt så har jag inte varit på nå bra humör den senaste timmen. Dock var jag omringad av goda människor de är jag riktigt lyckligt lottad för- Synd bara att en av dem var tvungen att åka hem..

I fredags kom underbara Laura hit, vi skulle ha inflyttningsfest och hon gjorde oss den äran att köra enda ifrån örebro och hälsa på oss! De kom lite folk. Vi hade det riktigt trevligt i lyan, spelade lite fyllospel och pratade en massa strunt. Sedan var de utgång, vilket vi egentligen hade kunnat slopa för när vi väl kom ut var de inte samma stämning längre:/

Igår vart de fullt hus igen en stund. Vi alla var ganska sega och utmattade efter fredagen. Vi satt mest inne och tog de lugnt. Sen kom min kära pappa och hjälpte mig att sätta upp hyllorna i vardagsrummet och i köket. Tack papi!
Sen åkte vi ju till farfar en sväng, jag hade ju varit uppe hos honom tidigare under fredagen för att vara med under röntgen. Han var så rädd stackarn, jag höll honom i handen och försökte lugna honom. Han såg mycket kryare ut när pappa och jag var upp till honom igår än va han var i fredags morse. Dock var han inte alls kry. Det är inte kul att se honom må så dåligt!
När vi kom hem från sjukhuset så satt vi hemma och drack kaffe och jag gjorde några toast till våra kära gäster och pappa i väntan på att mamma skulle komma över! Hon var tvärr inte här så länge. När de hade åkt satte vi oss och tittade på film.

Idag åkte kära laura hem:/ Vi ska ta och hälsa på henne snart! Idag ska vi upp till Farfar igen för de lovade vi honom igår. Hoppas att han mår bättre idag!

Jag är så lyckligt lottad! Min fina älskling är duktig på att ta hand om mig och förstå mig! ÄR så jävla glad att jag har honom han förgyller mina dagar! Älskar dig baby du är bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0