Måndag kväll

När älsklingen kom hem gjorde vi fläskpankaka, jag kom inte riktigt ihåg hur man skulle göra de så jag hällde bara i utan att måtta. Eller om jag ska vara ärlig så brukar jag aldrig följa recept om de verkligen inte är någonting som blir kaos utan de. Tillochmed på hödstadiet under hemkunskapslektionerna sket jag i receptet och woala mina och Sofias muffins blev de absolut snyggaste och godaste för den delen! Och som de andra gångerna så smakade även fläskpankakan gott. Så ja ibland är de bra att tämja lite på recepten ;) Fast jag ringde mamma och kollade så jag hade haft i allt som skulle vara i iaf..För att vara på den säkra sidan hehe

Min kära Fia ringde mig idag, vi pratade ett tag! Alltid kul, saknar henne =(

Var även över till Erika igen och som vanligt med hennes dator så lyckades inte min duktiga älskling fixa de som är fel. Stackars både honom och Erika :/ Måste vara frustrerande.

Ne nu ska jag vara osocial som jag har velat vara hela dagen, har inte haft någon lust att göra någonting..Ibland får man känna så..

Btw läste ut en bok om en tjej i surahammar! 14 år  till salu! Riktigt hemsk berättelse!
Läs den om du inte redan har gjort det!



Kommentarer
Postat av: Saara

Den boken har jag också läst. Hemsk och gripande handling, men boken va FULL medd upprepningar och skit. Kunde kortat ner den till halva och skippat upprepa samma meningar 400 gånger ;P Hahaha. Men det är ju bara vad jag tycker.

Kraaaam!

2011-04-05 @ 17:37:54
Postat av: Jag

Jo, de sant men den är hemsk! Sen att det händer inte så långt härifrån är de som skrämmer mig >_< Vi borde ses någon gång! Ni har ju fortfarande presentkortet om inte annat ;) Kraaam

2011-04-06 @ 14:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0