Lång fredag?

Att man vet att man drömt konstiga saker men ingen aning om vad? :S Knas!

Vaknade av mig själv i morse! Skönt att inte behöva bli irriterad på en klocka. Tog vovvarna och gick en långis! As skönt väder idag med, dock blåser det satan >_<

Idag ska vi ha knytis! Eller de skulle ha blivit knytis men de flesta har familjen att åka till så de blev jag, Erika och Chrille. Får se om fia kommer förbi någonting =)
Vi skulle ha gjort hemmagjorda köttbullar och lite annat smått och gott men eftersom de bara är vi tre så blev de fläskfilé med potatisgratäng för att lyxa till det. Får bryta traditionerna lite! Dock har vi tre ägg också eftersom alla andra var dåliga haha så dem ska vi väl äta också =)

Snart ska vi iväg och inhandla de som fattas. Glad påsk allesammans. Ingen aning om de är idag man firar påsken! Kommer inte ihåg de utan min mamma juh =( Typiskt!

Lite annorlunda ägg =)

Kommentarer
Postat av: Lindah

Eller så när man vet att man sagt till någon som påpekat att den kommer vara ensam på påsk, att man ska höra av sig.. så kanske man borde göra det. Jag pallar inte tjata på folk angående saker. Jag tycker att har man sagt en sak så är det så.. ska inte behöva tjata. och När jag så inte hörde från dig.. så Kollade jag med Marre om jag kunde få vara med henne. Man kan ju faktiskt inte komma dagen innan och fråga "kommer du i morgon eller".

2011-04-22 @ 14:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0