Kväller

Som sagt efter regn kommer solsken! Efter att ha pratat med mina underbara vänner så blev allt mycket lättare och bättre!Dock känns de fortfarande inte helt bra men de är bättre som sagt =)

Erika kom över idag och vi målade fina påskägg tillsammans, as trevligt.


Vi blåser för fullt. Vi tänkte koka äggen och äta dem imorgon men alla ägg flöt upp så hehe då valde vi istället att göra på detta viset, istället för att bli dåliga =)



Visst blev de fina :D

Sen kikade vi på BB. Den där jädra låten sätter sig på hjärnan kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: Lindah

Vi hade pratat om det ja, och du skulle hora av dig om hur det skulle bli, men jag horde inget fran dig och jag ville inte chansa pa om du skulle hora av dig eller inte. Och ta chansen att jag skulle bli sjalv.. Sa jag made other plans :(

2011-04-22 @ 11:25:38
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0