Klant och däckbyte!

Som sagt så har jag fått jobb på tal om ingenting =) Var även på en intervju idag, vilket kanske ger mig channsen att få jobb om inte vikariatet eller va de nu kallas för dörlängs i sommar! Skönt att vinder har vänt till medvind!

Igår lekte vi med kim. Åkte och shoppade presenter till vänner och familj. Sen så skulle vi åka och ballansera däcken...trodde vi ja! När vi kommer dit så är de inte bara obalans i däcken utan hela jävla däcket vobblar. Sne slitet! Båda framdäcken. Sen kommenterade dem på de tredje också och sa "Tur att inte polisen har stoppat er, för de är bara 2.0 i djup. hehe minimum är dock 1,6 på sommarn men hade de varit en elak snut hade ni fått minst 800kr per däck! " Hehe då tog vi oss i kragen och köpte 4 nya! Dock fick vi super pris för vi kände en snubbe som jobbade där! Tack vianor för hjälpen =) As trevlig personal! plånboken blev ju 2"lax" lättare hehe.

När vi kom hem från shoppandet (Detta hände innan vi åkte iväg och bytte däcken) Så ställde sig Chrille och skulle laga sznitsel, men blev nr 2 nödig så jag fick ta över. Och jag som är såå otroligt smidig ska vända på den där jävla köttbiten och stänker ner mig. Sen efter typ två sec inser jag att de bränner satan på foten! Fatta FOTEN? Jag hade strumpor på mig men de gick igenom, så jag fick en nästan 1cm stor blåsa i höjd och dubbelt så stor i omkrets!! SATAN va ont de gjorde! Händer bara mig alltså!


Fick ett riktigt oväntat besök i morse när jag stressade runt i lägenheten! Chrilles kära bror kom förbi. Trevlig överraskning måste jag få säga =)

Var även iväg till coop för att köpa årets första glass. Eller ah inte första men första från bunken, eller ah i förstår nog säkert...Inte. Man har ju ätit glass hemma på burk men nu köpte vi en varsin liten? Aja =)

Just nu försöker jag ringa på omplaseringshunden som familjen är sugen på. Dock får jag inte tag i frun i huset. Men skam den som ger sig =)


Plus att de var riktigt fint väder! Ah den satt fint =)

Ha en fortsatt bra dag, nu ska jag göra kyckling med ris och curry hade jag tänkt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0