ingen rubrik

Ibland kan man känna sig bortglömd. Ibland bortvald. Ja ibland får man känna sig lite besviken också. Allt kan inte vara hur bra som helst. känns bara så tungt när man inser att de är så! Vet att det delvis är mitt fel också men jag försöker..Eller? Ne de kanske inte är så som jag tror heller, men kan inte låta bli att fundera.
Undrar vart de gick fel, förmodligen när jag flyttade.

Ne måste ta tag i det! För de kan inte fortsätta såhär! Blir så ledsen utav de, utan er :/ Även fast jag är hur lycklig som helst så känner jag att de är nått som fattas. Vet inte ens om ni läser de här men om ni gör de så.. Jag saknar er och vill inget annat än att ha våra picknikar ute i parken på en filt, våra små road trips, fyllekvällar eller bara mysstunderna med mat o trevligheter! Fan va jag saknar de =(

Var bara tvungen att skriva av mig lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0