helgen

Helgen med inflyttningsfesten har varit riktigt kul. Dock är andra saker mindre kul.



"Man hoppas ju på de bästa iaf. jag vet att jag inte haft så bra kontakt med honom de senaste åren, men de är för att han har betätt sig som ett svin! Men de gör inte att han inte fortfarande är min farfar."

Vill bara påpeka och du vet vem du är! Att min farfar har inte alltid varit snäll mot mig. Och för att jag skriver att han betätt sig som ett svin mot mig betyder inte att han är ett svin! Att du över huvudtaget förvränger mina ord för att få någon annan att framstå dålig!! Jag hade en underbar kontakt med min farfar när jag var liten, men ju äldre jag blev desto sämre blev den, för någon tuttade i honom att min pappa var de ena och de andra och varje gång jag kom på besök så var de det enda jag fick höra! Och vilken frisk människa vill höra någon prata skit om ens familj? Nu är jag riktigt förbannad för att när de är nära slutet så ska jag framstå som världens sämsta människa pågrund av ett ord som är missförstått? igår när jag var dit så grät han när han såg mig och min pappa! Han sa att vi skulle älska varandra! Självklart jag älskar min familj och dina barn! Dem är helt underbara men jag är hemskt ledsen för de är någonting jag inte kan känna mot dig! Jag hoppas att du förstår att du har gått över gränsen nu! Du har varit på mig förut och jag har försökt visa respekt men inte längre! Hoppas att du läser de här och kanske låter blli att ta orden ur min mun och låter även bli att förvränga de.

Ännu en gång Att han betätt sig som ett svin betyder inte att han är ett!!! Så jag har inte smutskastat min farfar! Snälla låt mig va för jag har aldrig gjort någonting emot er!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Och till en annan som läser dehär hoppas inte ni blir sura för att jag skriver detta för er avgudar jag! Visar all min respekt och älskar er och er dotter! Men nu gick en viss person över min gräns!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mina barn har fortfarande bra kontakt med honom.Han blir glad av pussar och besök av dom, han säger att dom är en enda barnbarnen som besöker honom och pussar honom.Mina barn och jag har alldrig slutat besöka honom trots att han betet sig illa mot oss också.Tills din pappa har besökt honom inom 10 år 10 gånger besöker vi honom minst 1 eller två gånger per vecka.Din farfar var bra tills han kunde vara barnvakt åt er alla när ni var mindre,men sedan han blev äldre då struntade din pappa på honom.Man ska alldrig skriva ut att en farfar beter sig som en svin oavsätt hur han beter sig.Man ska respektera äldre.Särkilt inte då när han ligger på sjukhuset och är så sjuk.Att ni har besökt honom i sista 10 år så sällan berättar allt.

Jag själv tycker inte om att du har skrivit ut på så sätt saker om min pappa.Att du skriver och hänger ut saken om din familj på din blogg det är upp till dig.Men du ska lämna min pappa i fred.Jag tycker att det är just du denna person som gick över gränsen.

2011-04-03 @ 16:41:44
Postat av: Jag

Örulök hogy fel fogtad hogy ez neked van számva! Tudod mi! Én nagyapát öröké becsultem azért mert a nagyapám volt. èn is át mentem volna ha ö engemet becsult volna visza! ès hogy én ne irjak valamit a te apádrol? Itten neked ténleg nincsen mit mongyál.



LÅT DEN SOM ÄR UTAN SYND KASTA FÖRSTA STENEN!



èn még tikteket is becsultelek, probáltam de onatol amikor éjel kesztél nekem irogatni meg hujeséget diskutálni velem, akor valahogy éresztem hogy nem birlak discérni! èn nem tudom mijen kapszolatod volt a te apádval. De aszt tudom hogy az én tatám besculte teli szivel és mu is amedig te bejöttel a képbe megint! èn ot voltam vele minden nap bár eyszer, bezélgetunk itunk kapucinot, vitt az ovodábol mikor fiatalab voltam. De valami történt egy 2 ével ezelöt! Bár m ikor át mentem mondot hujeségekt amit te mondtal. S onnattol nem szeretem át menni hozzá!



ès meg az hogy nem értem miért baszogact te engemet amikor nincsen fogalmad hogy miröl van itten szó?

Én nem akarom itten osztogatni mert a fiadat nem akarom meg sérteni ahogy te megsértetél engemet! Mert én Zsoltod tiszta szívböl dicsérem és szeretem mert nincsen belöled semmi benne! Meg kérle hogy szépen hagyál engemet mostmár béken mert itten csak a gonosságot osztogatod!

2011-04-03 @ 17:03:05
Postat av: Saara

Ingen fara Birgitta, du vet vad vi tycker, och vi avgudar dig också! <3 Och oavsett hur din relation ser ut med din farbror så spelar det ingen roll för oss. Vi kommer alltid att älska dig oavsett. Men det är hemskt tråkigt att det ska behöva vara såhär :( Att barnen ska behöva dras in i skiten som är mellan gamlingarna :(

2011-04-03 @ 17:03:34
Postat av: Jag

Tack Saara! Jag är hemskt ledsen att de behövde gå såhär långt! Jag tycker inte heller att vi ska behöva dras in i de, men för min del är det tydligen för sent :/ Jag hoppas att ni förstår att ingenting av dehär är menat emot er för ni vet hur jag känner för er!! <3

2011-04-03 @ 17:06:35
Postat av: Sofia.

Jag vet Big, att ni har varit å hälsat på din farfar!

Å även fast han inte velat haft er där alla gånger

Så har ni åkt dit! Jag vet att du har ringt till mig

Så många gånger och varit ledsen pga alla

Saker din farfar har sagt till dig/din familj!

Jag vet hur många gånger din pappa har varit

ledsen! Såå jaaa! Ni har varit där, ni har städat,

ni har lagat mat, ni har kollat så att han har

tagit sin medicin!!! JAG VET!

När han bodde i Kumla va vi jämt där!

Å när han flytta va jag me bara några gånger.

Men som sagt.. I know! Så honey, lyssna

inte på bullshit! Vi vet, vi vet att ni har gjort allt

ni kan och mycket mer! De ska ni vara

2011-04-04 @ 19:05:38
Postat av: Anonym

Stolta över!!!!!!

2011-04-04 @ 19:06:06
Postat av: Jag

Tack älskade Fia! Eller som farfar brukar kalla dig Zsofika! Så ja, du har varit med i ur och skur och de uppskattar jag till tusen <3

2011-04-04 @ 21:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0