Fredag hela veckan..

Idag, vaknade jag inte ens när baby åkte på sin avslutning! Sen när jag vaknade och upptäckte att jag låg ensam i sängen var inte alls kul =( Är så van att vakna vid hans sida. Hur fan ska de bli sen när vi börjar jobba igen >_< Måste uppskatta tiden bättre märker jag!

Ringde runt till mina referenser för att påminna dem att, ja de var mina referenser utifall att dem skulle ringa haha.
Sen satt jag och triggade upp mig själv. För jag skulle på intervju runt tre tiden. Så baby skjutsade ner mig. När jag väl kom in släppte nervositeten ganska snabbt. Jag berättade lite om mig själv och svarade på hennes frågor. Jag hade faktiskt riktigt roligt om jag ska vara ärlig. Var där i lite mer än en halvtimme. Sen var de över. Kvinnar jag pratade med verkade ganska nöjd så nu tycker jag att vi alla håller tummarna för mig :D

Efter intrevjun åkte vi och hämtade lilla Bobbo vovven. Sen åkte vi hem. Lindah kom över efter ett tag, så då satt jag, hon, mange och Chrille och pratade lite skit och även om vissa riktigt stööörande saker. Gah va förbannad man blir på människor som inte kan lämna en ifred!

Älsklingen skulle på bio ikväll. På Sucker punch tror jag den heter. Själv har jag inte varit på bio på bra jävla länge haha sist jag var så var det new moon som gick. Sämst!
aja medans dem var på bio så umgicks jag med lilla Lindah. Vi körde potter marathon. Dock blev de inga riktiga garvanfall idag. För nu kör man bara om samma  jävla banor hela tiden! Dööh.

Nu har lindah åkt hem till sig och jag är ensam. Ska titta på den efterlängtade filmen 7. Har velat sett den sen syrran berättade om den. Så ha de gött allesammans och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0