En instick

Oh va jag hade roligt förra sommaren! Lätt en av de bästa sommrarna i mitt liv, året innan va grymt de med men förra året var speciellt.

Träffade min fina, fick umgås med min kära Lina som har flyttat, umgicks även med min fina fia allt var bara så underbart och bra! Nu säger jag inte att de är dåligt men kom bara på hur jävla bra de var förra året! har mycket att stå i om jag ska kunna slå de i år ;) Dock kommer de inte lyckas med tanke på att jag jobbar hela sommaren. Klagar inte för behöver en inkomst!! :D


(snodde bilden från Lina!)
Dessutom saknar jag min fina kropp! Mina boobisar var så små och fina då! Är inte så ful nu heller men fan va jag mådde bra med min kropp då. Dock fick jag den på helt fel sätt men men! Nu tränar jag iaf, så får se hur lång tid de tar innan jag är nöjd igen haha


Bästa med nollnio!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0