Då var de måndag igen

I helgen har man inte gjort så världs mycket. Var och hälsade på Barbara som fyllde år, vi blev inte förvarnade att de skulle bli mat där så vi åt innan. Dumt.

I söndags var vi iväg till kumla för att byta till sommardäck. De är jag mindre glad för! För nu har bilen börjat skaka igen =( Vi som just fått bort skakninarna! Jävla skit! Men de trevliga var att jag fick träffa familjen igen =) Mot kvällen åkte vi hem och jag fick köra =(

Idag var vi på Zumba! Fy helvete jag har nog inte svettats sådär mycket på bra länge.

Ne nu börjar programmet som jag velat se as länge så hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Saara

Hur spänner ni åt däcken?? Det kan vara där felet ligger i att det skakar. Eller att själva hjulaxeln har blivit sne :S Kolla upp det där! Det är en trafikfara! ;P Haha

2011-04-13 @ 13:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0