Söndag

En riktigt seg dag ska jag påpeka! La oss vid kl 6. Väcktes av att kim och erika skrattade åt bilden de just tagit. Trevligt :P

När jag väl kllivit upp blev jag påmind om att jag skulle laga frukost som jag lovat dagen innan. Måste visa sin tacksamhet till att man får hyra kims soffor! Haha Bjöd även Erika , Kim och Chrille på käk igår. Gud vad jag känner mig snäll ibland. Imorse blev de äggröra med bacon. Jag kan jag med om jag vill ;)

Var hem till Chrilles moster på barnkalas. De var trevligt men man blev seg av att sitta. Så nu sitter jag hemma och degar med familjen. Kan ju vara trevligt det med.

Jag får varken skaffa mig en nakenkatt för då kommer dens 9 liv att testas ganska omgående,
eller en liten minigris för de kommer bli en portion bacon =( Känns tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0