Onsdag

En riktigt trevlig dag på jobbet! Har haft våra stunder. Typ innan telefonkonferanserna hahaha ! Höna i dass... Kommer nog ge ett leende ett bra tag.

Känns inte som att man får någonting gjort, men det märks på min röst att jag har pratat lite väl mycket idag. Får låta den vila tills imorgon.

Haha fick även en fin lapp på min bil idag! " Tänk till hur du parkerar". Haha tyckte jag var lite roligt, med tanke på att imorse så var de en bra parkering, men på eftermiddan när de har kommit och åkt några bilar så såg de inte lika vackert ut. Haha människor har för mycket fritid.

Träffade även min käre karl idag! Dock en kortis men all tid är värdefull =)

Imorgon är det en ny dag med nya tag =)

Kommentarer
Postat av: Sofia.

HAHAHAHHAHAHHAHA!!!

2010-09-16 @ 13:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0