Måndag

Fyfan va man kan ha det roligt på jobbet! Så jävla härliga människor! Om man säger såhär, även fast jag inte tränar så lär jag få muskler i magen under den lilla kägin som gäser över dem.

De går ju bättre och bättre för var dag som går :P Snart är jag kanske en etablerad säljare. Haha märkte även att man inte ska ringa ett samtal direkt efter jobbet för de sitter kvar. Haha lät som om jag ringde till en kund när jag skulle ringa till saara och kolla så att hon inte hade glömt mig.

" Ja hej, jag tänkte bara ringa och kolla så att ni inte hade glömt att jag skulle kika förbi" Kom på mig själv efteråt haha.

Blev en riktigt god sallad till lunch idag, dock måste jag skärpa mig med käkandet ute, blir så fruktansvärt dyrt :/ Men fan va gott det är!

Imorgon är det min tur att sälja någonting har jag bestämt mig för!

Nu ska jag titta klart på the good wife, duscha sen kila till sängs =) Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0