Måndag...

Förjävligt med förkylningar...!!! Ny på jobbet och ligger hemma med feber nu och illamående! Trevligt värre!!! Eller inte!
Undrar om detta kom för att nervositeten släppte efter att man lärt känna människorna på jobbet och inte är lika nervös längre?  Äh jävla förkylningstider!!!

JAG VILL TILL JOBBET OCH TJÄNA PENGAR!!!

Imorgon blir det en hemma dag! Ska kura mig själv!! Dagens hjälpte ju tydligen inte!

Btw grattis till min mamma som fick ett nytt jobb idag :D Grymt glad för hennes skull :D

Nu ska jag lägga mig på soffan och tycka synd om mig själv! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Lindah

Aww.. jag vet.. fast det är ännu värre att vara sjuk på sommaren, det håller i sig så länge då! Hoppas du mår bättre snart gumman! Kram banan

2010-09-14 @ 08:07:27
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/
Postat av: vickan

åh, vart har din mamma fått jobb? :)

2010-09-14 @ 22:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0