Helgen

I Fredags hade vi det riktigt roligt på jobbet. De är nu man har upptäckt hur sjukt roliga människor man jobbar med. Skjutsade hem en lite "halvrund under fötterna" Lindah. Haha

Åkte hem en sväng och hämtade kläder inför helgen. På väg tillbaka till västerås gick någonting upp för mig. Någonting som inte alls var roligt!

Lekte med Erika i fredags, grabbarna grus gick på bio och vi hyrde en film käkade gott och snackade skit. Alltid lika trevligt.

I lördags var vi hem till min kusin och Saara och lilla Moa. Var för länge sen jag träffade dem. Känns inte alls roligt. Men de var riktigt trevligt att få umgås med dem iaf. Min kusin fyller 23 idag.
Blir ett återbesök hos dem imorgon.

På kvällen vart de lite dricka hos alex och hans tjej. De var riktigt roligt. Så sjuka människor man umgås med ;) Haha I´m lovin it!

Idag blir en riktigt slapp dag. Ska på barnkalas snart, fast får se hur lugnt de blir där :P

Imorgon är de of to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0