Tisdag

Fyfan va man har donat nu när man har mycket tid över ska jag säga! Städa som sagt hela lägenheten igår. Tog även ett bad med min kära. De gick dock inte som vi tänkt oss, vi fyllde badkaret lite väl mycket för två personer, men men är huvudet dumt får kroppen lida eller vad brukar man säga om sånt?

Idag tog jag en liten sovmorgon och gick ner för att tvätta runt 10. När jag väl kommer ner så fattar jag absolut ingenting av maskinerna! Jag höll på att bli tokig! Jag visste inte vart jag skulle lägga i tvättmedel, eller sköljmedel! GAAH Fan va jag stod och svor och skrek! Sen hörde jag hur en kvinna kom ner då frågade jag henne om vart jag skulle lägg ai allting, när hon väl visat mig trodde jag att problemen var över så jag skulle starta maskinen! Pff trodde jag ja! Då var det ju en miljon olika jävla knappar på dem! Jag tryckte på de jag tyckte såg bra ut och sedan på start! Tror du den startade eller`? NEJ!!! JAg började nästan gråta av förtvivlan! Sen upptäckte jag att jag inte hade stängt dörren på  maskinen heheh Efter hundra år nere i tvättstugan så lyckades jag få igång tvätten! puh vilket jävla slit för lite tvätt... Men men nu har jag lärt mig!

Jag vågar dock inte tvätta allas kläder, hahaha vet ju trots allt inte om jag gjort rätt så är rädd att kläderna ska krympa ahhahaha fyfan va jag kommer få skäll om det händer! >_<

Snartt ska jag ta och göra hemmagjord pizza! De ska bli mumma =)

Runt fem bär det av till gymet! Fyfan va de ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0