Torsdag

Gud va skön dagen har varit =) Fick ett underbart samtal idag! Vart väldigt glad! Fick dock stressa ner på stan för att hinna :D Nu behöver jag inte oroa mig :) haha Måste dock ta tag i söndagen! Måste kolla så att allting fortfarande blir av!

Pappa ringde ett mindre roligt samtal dock, fått en påminnelse på en räkning som är betalad :S ur att man sparar saker ibland!

Färgade håret igår btw :P hahaha gillas eller ogillas har jag inte fått någon riktig respons på haha själv är jag väl lite sisådär, haha mamma missade några fläckar och de syns mer än väl haha!

Nyss ätit min förstta egna fläskpankaka :D haha med sallad och sås, fan va gott de var :D

Nu sitter vi och kikar på ghost wisperer eller hur de nu stavas :P

Ha en trevlig kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: vickan

Vadå dragit med mig två till ut? :o nu fattar jag inget! Skype är super! Haha du är liten datanörd du :)

2010-11-11 @ 18:26:19
URL: http://vickanpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0