Torsdag

Igår skulle jag ha gått upp väldigt tidigt och följt med till bilia. Men när man får frågan vill du följa med, så tidigt på morgonen så väljer man sängen haha. Dock gick jag upp innan 9 iaf! Det var ett tag sen, eller sist var ju hemma hos mamma och pappa! Satte mig för att ha en diskution med gruppen, men alla var inte inne så de gick mindre bra!
Det är svårt att föra diskutioner skriftligt :/

Påbörjade tvätta igår innan jag åkte iväg för att träna, vart lite orolig för de var Chrille som tog över att tvätta efter mig hehe. Men de gick bra =) Han kan han också bara han vill.

Vi hade en trevlig filmkväll igår, tittade på en as rolig film, hade gjort tacos. Så de var riktigt trevligt.

Gick och la oss i hyfsad tid, låg och pratade en bra stund innan vi somna. Så mysigt =)

Nu har äntligen min jävla bok kommit, så de blir en promenad iväg till Ica för att hämta den.

Ha en bra dag, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0