Tisdagen

Ja idag är det sista november, vaknade typ vid 12. För att vara exakt så var klockan 11.54!
Chrille mådda inge bra inatt så var vaken med honom och tittade på film till klockan var sex på morgonen. Då kunde han sjukanmäla sig också. Erika sov också här för hon frös så mycket igår så hon blev sjuk! :/ Stackars liten!

När vi väl vakande så satte vi oss och åt frukost! Ett riktigt sjukhem det var här.
Pappsen kom över en sväng och hjälpte mig med bilen, han fick igång bilen på första försöket. Duktiga pappa! Så nu fungerar den perfa :P Än så länge!! Han kom in på en kopp snabbkaffe, vi har ju ingen kaffebryggare (Vilket jag har önskat mig i julklapp) Sen åkte han och jag ner på stan , jag skulle till AF och kolla lite jobb, sen gick vi ner till VL för han sa åt mig att jag skulle gå och klaga på busschufören som körde igår! Jag sa bara att jag kände mig lite orättvist behandlad just för att det inte var mitt fel att bussen var sen, så jag fick en biljett =) hahah Typsikt farsan egentligen och gå och klaga haha då vet jag vart jag fått de ifrån då =)

När vi kom hem så gick jag över till Erika en sväng, vi tittade på en sjukt rolig men jävligt konstig film. Kommer inte ihåg vad den heter! Sen så lämnade jag stackars sjuklingen ensam, har llite dåligt samvete över det :/

Väl hemma började jag med maten ( Pappa ville bjuda på Max, men jag tackade nej, så duktig som jag är. Dock hade det varit jäääävligt gott) Jag stekte kyckling i färsk vitlök och currypasta fyfan va god den blev, sen gjorde vi pasta med pesto och sallad! AAH så jäävla gott ska jag säga!! Blev en matlåda över till mig till imorgon, snacka om att jag blev lycklig.

Imorgon ska jag tvätta! Sen försöka läsa lite till skolan innan grabbarna kommer hem, för de är svårt när dem sitter med både tvn och datorerna igång framför mig!

Snart ska vi över en sväng till grannen Dennis igen och hälsa på. Hoppas på en god kopp med kaffe :P hihi

Tjingeling så länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0