Tisdag kväll

Fyfan när jag tittade på mitt konto idag vart jag inte glad ska jag säga. Vart riktigt förbannad om jag ska vara ärlig! Jag var så arg att jag tillochmed grät! Töntigt jag vet men fan när man är så arg går det inte att hålla tillbaka.
Men de löste sig iallafall så de är skönt! Då gick min illska över! Hehe Men vem som helst skulle blivit förbannad!

Var över till Erika idag! Satt och pratade lite skit, skulle få kika i hennes garderob också, men dem kläderna är Erika, jag kunde inte se mig själv i dem :/ Ganska tråkigt för de var mycket fint!
Sen ringer Sofia till mig om ett mindre roligt besked! Magen knöt sig på mig med en gång, så jag kände att jag behövde gå hem!

Fia och jag åkte ner till Frida! Skönt att få träffa dem båda, dock inte i de skicket dem var i. Mådde inte alls bra av att se dem på det sättet! Hoppas på att älskade lilla Frida får komma hem snart!


Sen är det en person som gjorde mig riktigt förbannad idag också! Sånna saker säger man inte! Fan blir tokig! Du kommer att få ångra dig sen!

När jag gick hem trodde jag att mina kinder skulle frysa av mitt ansikte, fan så jävla kallt borde det inte få vara! Trodde dessutom att jag skulle blåsa bort, ne jag är inte så liten men de blåste fan nästan som en jävla storm där ute!

Väl hemma fick vi besök av en gammal kompis till Chrille, det var trevligt! Fick även god mat lagad idag :D Jag slapp hihi köttfärssås och spagetti =) Mumma!

Satt en stund och pluggade också, nu förstår jag lite mer efter att ha fått titta på lite filmer, men jag förstår långt ifrån allt =(

Imorgon blir det förmodligen lite utgång med lindah, men de får vi se hur jag gör med, måste iaf hem till henne, har ju inte träffats på ett bra tag nu känns väldigt tråkigt =(

Nu ska jag vila hjärnan lite!


Kommentarer
Postat av: Lindah

Klart han gjorde! Han är underbar! Helt fantastisk!! hjärta honom :D

2010-11-23 @ 23:13:12
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0