Tisdag eftermiddag

Vart och stoooorhandlat. Blev en summa... dock handlade vi ganska duktigt ändå! Försökte handla rea varor! Hehe

Åkte sedan ner på AF men dem accepterade inte att jag kom 1 timme för tidigt! DRYGT! För nu kan jag inte ta mig ner igen, det innebär att jag kommer att få frånvaro..Kul!

När vi kom hem så började jag med en maträtt jag aldrig gjort förut! Kokt fisk med potatis och äggsås :S Kims mamma kom över och hjälpte mig, men får se hur slut resultatet blir haha! Blir säkert jätte bra! Har aldrig ätit den maten så jag lär ju inte veta om jag gjort rätt eller fel, de får grabbarna avgöra när de smakar!

Nu ska jag vänta på att potatisen kokar klart medans jag tittar på Vampier diary! Sen bär de av för gym kl 5 =)

Ha de bra tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0