Tisdag 3/11

Fyfan nu är de snar bara en månad kvar :D Oh va jag längtar!!!

Helgen var väl kanske lite överskattad, gick och hoppades alldeles förmycket tror jag. Gick och längtade hela veckan på att lördag skulle komma :/ Men men de var skoj stundvis! Jag var ju söt iaf ahaha

I fredags däremot var det riktigt roligt! Timis mamma fyller ju år samma dag som jag men hon höll de i fredags! Hade det riktigt roligt. Karln han drack väl kanske lite mycket. Det var ju inte så farligt som sist han drack med dessa människor men inte fan var de lite han drack =) Kanske därför de blev så lite i lördags sen då!

Jag var en tysk lantflicka, Chrille var doktor, Erika var naghty schoolgirl, Carro var naghty teacher, Kim var döden och Dennis var en zombie cowboy =). Det fanns nå sjukt roliga outfits där på festen, vissa hade lagt ner mycket tid på deras utseende och de syntes!

I söndags var man riktigt seg, orkade inte med någonting! Tittade på fotboll med fotbollsfanatikerna! Käkade skräpmat för att jag inte orkade ställa mig och laga. Men jag tycker att vi förtjänade det efter er duktig vecka.

Igår gjorde vi inte så mycket umgicks bara. Det var en ta de lugnt dag också. Chrille visade sina mattalanger. Han som säger att han inte kan laga mat? Bullshit ;)

Idag var Erika och jag iväg och tränade, as skönt! Åkte även hem till Lindah och hämtade mina saker. Haha hade hänt lite roliga saker på jobbet som jag fortfarande sitter och fnissar åt hahah! Dock har de även hänt tråkiga saker! Hoppas att hon kämpar på bara!!

Vi har även gjort en matlista! och även en lista på vem som ska diska hahaha


Tjingeling så länge :D 

Kommentarer
Postat av: Saara

Har jag förstått det rätt, så du ska flytta in hos Kim nu eller? =) Hehe, trångt och mysigt ;P

2010-11-03 @ 14:20:42
URL: http://moodyblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0