Tisdag

Kul att man får reda på att man har suttit och varit förbannad över datorn i onödan då! Ett litet knapptryck så var de fixat tydligen. Happ tur att jag itne är någon data nisse då.

Erika ringde och väckte mig för en liten stund sen, bra för att jag drömde en dröm som jag inte ville vakna upp ur.. Kommer dock inte ihåg vad de var för dröm men vet bara att de var jävligt skönt att ligga och sova! haha
Jag ska nog vänta med att äta frukost tills Erika ringer igen, är inte säker på om vi kom överäns om någonting igår, hehe jag frågade om hon ville komma över så kunde vi äta frukost tillsammans .

Snart kommer älskling hem också. Så jävla sköna dagar han har! JAg ska inte klaga jag heller , men jag är ju bara hemma och pluggar när jag vill :P 700 sidor dock på en dag men de klarar väl vem som helst eller?

Jag har ju alltid varit en sista minuten människa! Och de har ordnat sig hittills så jag litar på mig själv haha! Kanske inte borde det men men :/

Ska gå över till Erika idag och rota i hennes garderob :) sen hjälpa henne att tvätta lite (A)

Ha en bra dag! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0