Onsdag kväll

Försökt att plugga tre gånger nu! Inte fan får jag ur nått ur min hjärna! Jag kan inte skriva på begäran. Jag måste få sätta mig ner för att skriva när de kommer. De roligaste med detta är att allt de bästa kommer när jag ska sova! Då orkar man inte gå upp och skriva ner allting.

Lagade mormors mat idag, vet inte om de uppskattades men jag hoppas det. Var över till Chrilles moster på kaffe, fick två stycken potatis skalare haha. Vi var var tvugna att låna en av henne för ett tag sen :P Men nu har vi tre här hemma för kim och jag köpte en också haha. Fick äåven en födelsedagspresent av hans mormor. Väldigt gulligt av henne =) Tycker det är lite pinsamt att få presenter av andra än min familj hehe

Imorgon bär de av tidigt till bilia, då menar jag tidigt! Eller iaf tidigt när det gäller mig! Klockan 8 ska vi åka tror jag, sen har jag möte med min grupp i skolan, klockan 10 har vi tvätt tid, sen ska jag hinna gymma. Skulle även kanske träffa Saara men vart aldrig någonting planerat, har ju inga jävla pengar på mobilfan!!!

Nu ska jag ta mig en skål med mussli och titta på första Wallstreet! Inte min film men de duger hehe

Ha en trevlig kväll! Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Saara

Jag har sån jäkla mensvärk idag, så vi skippar busborgen helt idag tyvärr :(

2010-11-18 @ 11:07:26
URL: http://moodyblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0