Onsdag

Fan va jag är mör i kroppen sen igår! Tog i mer än va jag brukar tror jag, eller så är jag bara inte van >_<

Idag ska jag bara ta de lugnt känner jag, dock måste jag boka tvätt tid, de är väl en av nackdelarna med lägenheter, man kan inte få för sig att nu ska jag tvätta hehe

Har precis tittat klart på alla vampier diary avsnitt som fanns, känns tråkigt för nu har jag inte mycket att göra. Har inga pengar på mobilen heller så kan inte ringa till nån =/ Bilen vill jag inte använda i onödan heller.

Får väl ta och ställa mig vid spisen antar jag, så har ja nått att göra iaf! Skulle vara skönt att ha min vovve här, då skulle man kunna gå ut och gå. Skulle kunna göra de iaf, men de känns så jävla tråkigt att gå själv.

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0