Onsdag

Igår så vart det en allmän mysdag! Satt uppe lite väl länge med min älskling, men sånt får man ta ibland =) Det var mysigt iaf! Hahaha

Idag väckte Fialotta mig klockan tolv typ! hehe som sagt vart de ju ganska sent igår! Hon var duktig hon, var redan på väg till andra jobbet haha tror de var en liten "pik" (Vet inte hur de stavas) mot mig!

Men idag har jag faktiskt sökt jobb som jag aldrig trodde att jag skulle göra haha! Truck jobb och nå annat inom verkstad! Får se hur de går med tanke på att jag inte har någon erfarenhet utav det förutom de jag gick i skolan i somras!

Hihi nu sitter man som ett litet barn och är jätte pirrig, haha men man ska ju inte hoppas på för mycket. Undrar om ett sådant jobb är för mig? Fast jag hade det kul i skolan i somras så varför skulle itne ett jobb inom det vara skoj också hehe :D

Jag hoppas på att min bil blir lagad idag så att jag kan ta mig någon vart! inte för att jag är så sugen på att åka ut i den här snön! Har ju inte kört i sånt här väder på ett tag hahaha Förra året missade jag dehär ovädret eftersom jag var utomlands! Känns som att jag blivit nybörjare igen hehe

Ne nu ska jag kika vidare på lite jobb, går ju inte att sitta hemma nå mer, börjar bli väldigt rastlös!

Hoppas på att lilla Lindah får de riktigt trevligt ikväll ;) Haha annars får vi ta och införskaffa henne en kompis hahaha håller tummarna för dig gumman ;)

FAN VA JAG LÄNGTAR TILL NYÅR NU :D

Kommentarer
Postat av: Lindah

Hahahaha jag hade trevligt.. men inte så trevligt.. ni får nog införskaffa mig en kompis hahaha

2010-11-12 @ 17:44:03
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0