Måndag kväll

Var iväg ner på stan med Erika runt 12. Innan vi åkte var Chrille tvungen att ringa sjukan för sin mage! stackars liten =/ han ska in på undersökning på torsdag! Hoppas att de går bra!

Vi tog bussen ner på stan, dock fel buss så fick sitta as länge! Väl nere på stan gick vi in på igor. Hittade typ ingenting i början! Men sen kom det flytande! Hittade faktiskt present till alla och spräckte bara min budget lite grann! Räknade ut hur mycket pengar jag gjorde av med och de vart inte en rolig summa, men då är alla klappar klara också, eller alla förutom en. Dessutom hittade jag lite nyårsfint till mig själv, dock ingenting till julafton :/ Men kanske kan beställa det på nätet sen eller nått =)
Hittade även ett par så jääävla snygga skor! Men försökte intala mig själv att jag absolut inte skulle ha skor på mig inomhus! Men fan va snygga dem är!

Vi var väl klara runt tre halv fyra tror jag, åkte även buss hem, vi stannade vid ica för att inhandla lite livsnödvändiga saker också inte bara lyx ;) Vi fick stå och vänta på bussen därifrån hem till erica för att påsarna var för tunga! Vi höll på att frysa häcken av oss! Min bil startade inte i morse så de var därflr vi var tvugna att vänta på bussjäveln som vart försenad så att min biljett inte längre gällde! Jävla skit! Pappsen kommer imorgon och fixar den iaf! Dock måste jag ner till AF också :/

Lagade mat när vi kom hem, blev lövbiff med pommes.. Hoppas att det blir gott!

Snart ska vi över till Dennis och umgås lite med honom och hans mamma, samt den söta "lilla" Vovven Ego :D Fan va söt han är!!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0