Lördag

Fyfan va det var kallt ute igår..Burr!!

Va ju som sagt iväg och hämtade boken, efter att jag var iväg till Erika igår så försökte jag sätta mig ner och plugga. Läste 6 sidor...Men ingenting fastnade. Inte ett skit, kommer ihåg nå enstaka ord men fan de är svårt att komma ihåg någonting som man inte förstår. Fan =( Kanske skulle ha hängt med på engelskan i skolan lite bättre. Men lätt att vara efterklok antar jag.

Satt ensam en stund när jag kom hem, la mig ner en stund för kände mig dålig. Huvudet kändes som en jävla bomb ska jag säga, älskling kom hem och tog hand om mig sen =) Blir alltid bättre då, vet inte varför hehe.

Vi gick och la oss lite väl tidigt för en fredag kväll men de var skönt.

Vaknade klockan 9 idag, men låg kvar i sängen och drog oss. Så himla skönt! Bara ligga och prata är hur mysigt som helst! Sen ringer Chrilles kompis och behövde skjuts till affären så då var de slut med det roliga.

Ska väl ta och ställa mig och göra pankakor snart. Skulle ha ätit de i torsdags men då blev de tacos istället. Vi ska ju iväg ikväll så ville inte låta kim äta tacos på egen hand, så de blir pankakor. Drygt att stå vid spisen en timme :/ Men men mat måste man ha hehe

Men först på listan är frukost... Så ha de bra tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0