Hej igen

Va iväg i världens kyla och hämtade min bok. Förstår inte vad posten håller på med. Vi har två ica inom en radie på typ500 m. Ändå ska dem skicka det åt helvete där man inte ens handlar. Förstår mig inte på dem. Boken ser ut som gulasidornas katalog fast blå och på engelska! Mindre roligt ska jag säga!

Har röjt undan i vårat lilla rum nu så nu finns det plats att stå iaf. Ska inte säga så mycket för det var bara mina saker. Jag kan ju säga att 90% av allt skit som ligger där inne är mitt :/ hehe Jag måste skaffa mig en stor garderob när jag flyttar sen!

Var över till Erika en sväng och skulle hjälpa henne att städa, kunde dock inte hjälpa mer än i köket, för viste inte vart hon ville ha sina saker, så de kändes mer som att jag var i vägen än va jag hjälpte till..Jag kan ju säga att jag var lite sällskap då =)

Jag tror jag har kommit på vad jag vill jobba med, dock tror jag att man behöver lite utbildning till de, jag har ju grunden kan man säga :D Men har inte sätt nå jobbannonser ute ang någonting sånt. Men men så fort de dyker upp ska jag gå på dem som en tjock unge på bullar.

Nu ska jag ta och öppna den fördömda boken och försöka förstå någonting hehe önska mig lycka till.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Saara

Vad är det du vill bli då?? :D

2010-11-22 @ 09:25:25
URL: http://moodyblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0