Haha på denna tisdag

Det var bra länge sen man kände sig såhär busig! Kan inte låta bli att skratta!

Dagen har varit lite halvt långtråkig! Dock blev den lite bättre för fick lite sällskap per telefon av Erika!

Har hjälpt min kära mor med hushållssysslor! Har ju inte kunnat ta mig någon vart eftersom bilen står där den står. Den kommer inte bli klar helt denna vecka, men den kommer att vara körduglig imorgon kväll, så blir fast här tills på tosdag =/ Känns lite tråkigt att sova själv som sagt!

Imorgon skulle jag ha följt med Lindah och gamla chefen ut och fått sen dem get drunk. Men nu ser de inte ljust ut för de =(

Nu ska jag ta och vara lite social med min kära familj..

Går iväg med ett leende nu ;) Tack Erika hahahah

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0