Fredag

Har verkligen tappa mina rutiner igen!!! Inte ett dugg kul! Gick och la oss hyffsad tid, vaknade inte ens av att Chrille klev upp ur sängen!? De brukar jag alltid göra! Sov till klockan 11 då Erika ringer och väcker mig som planerat! Men inte fan blir jag pigg! Ville bara ligga och somna om! Men sen tvingade jag upp mig själv ur sängen! Fyfan, att vaknade 11 och fortfarande vilja ligga kvar >_< Måste skärpa mig!

Idag ska jag och Erika gå iväg och handla sen ska vi laga goood mat :D Sen blire dricka vin och ha en riktig girls night in! Ska förhoppningsvis titta på en gammal goding som jag aldrig sett haha men de beror ju på om vi kanske hittar den eller inte :P Pretty woman haha!

Oh va jag längtar till den 4e december!!! :D Blir så glad så fort jag tänker på de datumet :D

Haha just ja igår satt jag och tittade på ung och bortskämd! Alltså jag vet inte vad jag ska säga om det! haha har nog aldrig sett så blåsta ungdomar! Dem var allt mellan 18 och 24! Och vet inte hur man skalar en lök? Eller lagar acoköttfärs! Hade dem lixom inte hemkunskap i skolan? Roliga kommentarer dem hade också haha! Ska lätt titta på nästa avsnitt! Måste se hur dem klarar sig haha! "Att detta vackra ansikte ska behöva göra någonting..." HAHA Eller "Det var svårt att damsuga...Mattan fastnade lixom i damsugaren och följde med upp" haha mjo vilket I lands problem! hahaha

Den roligaste kommentaren var nog ( Inte bokstavligt såhär) " Jag har ju ett kort kopplat till pappas konto..Skönt när de säger att den snubben har råd" Vadå har råd? Det är ju inte hans pengar, det är hans föräldrar som har råd? Hallååå! Blir tokig haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0