13/11

Igår (Fredag) Så var de lite stress på "morgonen". Skolan hade tydligen startat och man skulle anmäla sig till en grupp. Jag som är ett sånt smartskaft kollade i onsdags, men inte torsdags och de var i torsdags de hade lagts ut haha. Så jag anmälde mig till en egen grupp helt ensam. Grupp 8 haha. Men de löste sig, jag fick några kompanjoner till slut iaf haha
Dock har jag inte boken som behövs, så var tvungen att beställa den igår natt. 512 kr för en jädra bok, som dessutom är på engelska :/ Puh! Fick dock använda min nya adress på beställningen :D haha De kändes konstigt ska jag säga!

På eftermiddan gick jag hem till en lite orolig Erika! Hennes dator var inte riktigt som den skulle, så vi eller hon ringde runt och försökte lösa det! Vi gick hem till Dennis för att fixa de vi trodde behövdes, när vi kommer hem visar det sig vara någonting annat. Så vi gick hem till hennes mamma och fixade det. På vägen hem gick vi förbi Ica och inhandlade kvällens mat. Det blev flskytterfilé med potatisgratäng och bea sås. Sallad på det! Fyfan va gott det var. Sen till efterrätt var det gurka och morötter med dipp. MUMS! Kikade på tre filmer och drack lite skumpa :P Pratade skit och hade en liten girls night! Eller Chrille var över en stund han med.

Vi gick och la oss vid 4. Skulle ha gått upp vid 9 men de gick inte så bra. Mamma väckte mig halv 11. Så de var stressa hem till kumla för bilen ska lagas!

Nu ska jag ta och göra någonting =) Ha de gött! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0