Torsdag

Dagen har varit riktigt tråkig! Har inte orkat med någonting! Fått lite utskällningar för mitt cp beteende men det förtjänar jag!

Igår var jag livrädd! Vågade inte sova! Jävla CP väder! Lät ju som om huset skulle gå sönder! Och inte hade jag någon att hålla om när jag var rädd... Eller jo pici men hon höll om mig!

Inte fan kan jag åka inlines heller! Trist!

Imorgon ska jag in och skriva på papper:D:D Kan inte bärga mig! Hoppas bara att det är lika roligt som jag tror att det är, eller som jag har fått för mig att det är!!

Kommer jag någonsin hem och säger att jag ska hoppa av! Snälla någon skjut mig då, för då är jag dum i huvudet..

Imorgon är även den efterlängtade dagen! Fredagsmys med mina tjejer!!! Löving it!!

Nu ska jag tjata på mamma och pappa att vi ska äta nå gott och ha torsdagsmys i det underbara vädret...

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0