Måndag

Idag ska vi som sagt gratulera Lina Marina Johansson på hennes 18 års dag! Jag önskar henne all lycka hon någonsin kan få!!! Ett långt och vackert liv med mycket framgång och kärlek!

Sen vill jag passa på att gratulera Nathalie och Jocke till en liten pojke! Lyckan är stor!! Grattis till er!

Jag är fortfarande så jävla sugen på att åka rullor! Även fast jag fick mig en tur idag! De tråkiga är bara att det är skit tråkigt att åka ensam! Kanske skulle kunna ta med vovven på en sväng men hon skulle säkert banga. Hon är rädd för allt som inte står stilla typ.

Nu har Beatas baciller gått över till Ida! >_< Fan orkar inte med att alla ska vara sjuka! Komme väl jag med bli det! Skulle vara så jävla typiskt nu när det är så fint väder!

På fredag hoppas jag på att kunna åka hem till Perdy för att fira henne på hennes 20 års dag =) Fan vilken bra månad!!

Kommentarer
Postat av: lina

Tack snuttan! hihi, 18 år äntligen! <3

2010-05-06 @ 17:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0