Måndag och Tisdag

Igår började jag i skolan på lernia i västrerås. Det gick hur bra som helst! As roligt var det också.
Fick starta med en massa teoretiska saker.

Idag var jag i skolan från 7.20 till klockan 16.00. De kollar närvaron 2 ggr om dagen så man kan inte skolka haha
Jag fick borra och fila och såga i metall. Haha kände mig som en riktig kar. Hade på mig en overall. haha Sexigt värre. Gjorde även slutprovet idag. Så jag är klar med 8 dagars arbete på två dagar.

Idag har man även lärt känna folk och börjat prata lite. Riktigt trevliga männisor. Dock är alla minst två år äldre än mig :( Men de gör inget :D

Nu sitter jag och äter enormt stora alhgrensbilar. Eller de heter limosiner :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0