Måndag måndag!

Idag vaknade jag inte i tid som vanligt. Har haft den d'r jävla telen i snart ett år och vet fortfarande inte hur fan man ställer klockjäveln så att den ringer rätt! Argh!! Men jag kom i tid iallafall!

Känns skönt att ha fått en ny jobbcoach! Fan så mycket bättre än min gamla! Fick mycket nytt!

Efter det åkte jag hem till mamsen. Runt halv ett åkte vi in till stan igen >_< Det enda som gick runt i mitt huvud var ...Bensin....Bensin!! Måste lära mig att inte åka så mycket.

Åkte till Ronnie en stund. Kika på TV och käka.

Har just fixat en ny bilstereo :D:D Super nöööööjd!!! :D Äntligen slipper jag repiga skivor och byten av skivor medans man kör! Så nu kan alla vara lugna, min focus kommer från och med nu att ligga på vägen :D Plus att jag har en lampa i den nya stereon :D Jag kan tillochmed ändra basen :D Snacka om att jag är super nöööööjd :D Kommer aldrig vilja kliva ur... Där rök dedär med att inte köra så mycket =/

Imorgon ska jag in på intervju i västerås ! Ganska nervös... Men hur svårt kan det vara att prata om sig själv? Det är väl ändå personen jag känner bäst av alla? Hmm..

Ska snart ta fram mina rullor och ta en sväng :D De har äntligen sopat i kuuumlaa :D

Kommentarer
Postat av: Saara



Vi har samma tele ;)När du ställer alarmet, så måste du ha "autopåslag -PÅ" :) Sen funkar det för mig iaf :D

2010-05-12 @ 15:30:26
URL: http://moodyblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0