Helgen

I fredags blev jag klar med min tärning på kursen. Jag tycker själv att den blev riktigt fin :D
Är man pro så ser man självklart alla fel som jag gjorde men det är ingen big deal enligt mig.

Mamma och syrrorna kom och hämtade mig runt 12. Vi skulle ner till gisslaved.
Träffa släkt och vänner.

i lördags var det konf. Hon var så fin.
Det åts god mat, spelades kubb, charader och en massa skitsnack. Hade det riktigt roligt!

I söndags bar det av hem igen..

I västerås blev jag så förbannad på syrran så jag tryckte upp en cheesburgare i ansiktet på henne...

Idag fyller fina Fialotta 20 hela år! Grattis till henne! Jag älskar dig babe du är bäst<3

Kommentarer
Postat av: Saara

haha, cheeseburgare. Vilket temprament kvinnan har ;)

2010-05-24 @ 22:07:38
URL: http://moodyblues.blogg.se/
Postat av: Sofia.

HAHA. Förmodar att det är ida som råka ut för cheeseburgaren ;) ? hahha. Tack älskling! Jag älskar dig <3

2010-05-25 @ 11:53:31
Postat av: bigi

Haha nej de var faktiskt beata haha

2010-05-25 @ 17:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0