GRYMMMMMM

Helgen började segt. Jobbade i lördags. Försov mig som vanligt! Jävla skit klocka!!! Fan jag lär mig verkligen aldrig!

Det var värdens polis samling utanför. Demostrationen mellan rasister och utlänningar. Inte den trevligaste att jobba i måste jag säga.

Stressade till Ica maxi! Smockat med folk, skynda hem duscha åka till Frida göra sig klar! Tog tårtan åkte och hämtade Vickan, P och hans tjej. Åkte till Ronnie fixa dricka, komma på att vi glömt vinet, åka tillbaka till Frida hämta det, åka till OK köpa cigg (Som någon sedan snodde), åka till Fia, sjunga riktigt falskt, åka hem till Frida för hon glömt sin medicin, åka till Sofie hämta hennes dricka sen tillbaka till Fialotta! Efter det var det riktigt drag!

Hade riktigt roligt! Det var länge sen jag slappnade av så mycket! Jag hade fixat tipspromenad som folk fick göra. 20 Frågor om Fia. Det var många som hade mer än hälften rätt... Undrar om frågorna var för lätta :D hahah Men huvudsaken var ju att Micke vann. haha Annars jävlar:P

Vi skulle dra ut, jag hamnade efter så tappade suget. Blev så jävla trött så jag ringde till Lina och lunkade tillbaka till Micke och Fia, tog en filt och satte mig i bilen. Somnade en stund sen kom Micke och Fia hem. Skrämde skiten ur henne när jag klev ur bilen haha hon hadde tydligen inte fått mitt sms. Somnade gaanska fort inatt.. Jag var heeelt utmattad.

Vaknade runt 8, låg och degade i deras soffa tills de vaknade, hjälpte till (lite) och städa sen satt vi och solade en liten stund. Åkte hem det är ju mors dag idag :P käkade grillat, förhårde pappa för han har prov imorgon nu sitter jag och äter glass :D

Nästa gång jag ska på fest ska jag bannemig gömma mina cigg och min sprit!!!! :P

Kommentarer
Postat av: Saara

Du behöver inte gömma din cigg.... SLUTA RÖK! ;P

2010-05-30 @ 20:32:52
URL: http://moodyblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0