Fredag

Idag sov jag i mitt rum för en gångs skull!!! Dock blir jag mycket tröttare på morgonen än vad jag blir när jag sover på soffan!

Åkte in till AF och skrev under 4 olika papper haha.. Sen fick jag en massa olika papper och kartor så att jag hittar till skolan på måndag!

Efter det gick vi och mötte mamma, vi skulle kika på en present. Den är jätte fin. ock lite dyr men vafan! hehe

Sen åkte jag och Beata till Volvo och lämnade in hennes mobil på lagning, efter det hem till Ronnie och lämna tillbaka hårddisken.

När vi väl kom hem så började jag storstäda mitt rum.. Nu ska jag dammsuga.

Fan va mycket jag har hunnit med. Känner mig nöjd!

Klockan halv 6 ska jag skjutsa in anne till stan, sen hem till Fialotta och mysa med brudarna!

Imorgon är det hard work work.

Kommentarer
Postat av: Saara - Mamma till en Prinsessa

Ja, jag hittade en del köäder till mig själv :) Två koftor, två linnen, en kort jeansjacka och en vit klänning :D Det står förresten i min blogg ;)

2010-05-14 @ 19:58:49
URL: http://moodyblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0