Bästa Tisdagen EVER!!

Vaknade i morse, var väl lite nervös! När jag väl kom till Västerås så satte jag mig utanför, ville inte gå in för tidigt. Fan då var jag nervös må jag säga!

Halv 12 fick jag gå in. Riktigt trevlig var han så nervositeten gick över direkt! Satt där inne i en kvart sen var det klart. De skulle höra av sig i slutet av veckan.

Satt på stan i två timmar. Träffade en gammal vän. Det var trevligt. Sen åkte mamma och jag till sjukhuset. Sen åkte vi med pappa till en pizzeria, de åt pizza. JAg hade redan käkat på vivaldi. Elelr jag satt ute på en bänk helt ensam och åt hahah måste ha sett mobbat ut.

Efter det åkte vi hem till mammas väninna. Där ringde arbetsförmedlingen från västerås upp mig..
"Hej är det brigita?" "Ja adecco var vldigt nöjda så du är antagen"
FYFAN VA JAG BLEV GLAD!!!!!! Jag börjar på måndag! Är så lycklig!!!

Åkte hem till Ronnie en stund vi åkte inlines! Alltid lika roligt att åka!

Nu ska jag kila! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0