yes

Gårdagen vart en timme kortare för mig, denna dag började en timme tidigare!

Gick bra på "Jobbet" Men kände att jag inte ville ta bussen hem så jag bestämde mig för att gå hem.
Så klockan kvart över två började vi. Ida och Fille ville gå med mig. Gick bra ett tag men sen började lillsyrran att klaga. Det roliga var då att hon inte kunde vända tillbaka eftersom bussen redan hade åkt.
Alltså gick jag 6.5 km idag! Känns riktigt bra. Tränade även igår kväll. Får se hur länge det håller. Men ska iaf försöka att gå hem så ofta jag kan. Får se om det går imorgon eftersom jag bytte skor med ida och jag har världens blåsor under fötterna nu.

När jag kom hem så ropade Jimmy på mig. Vi fixade min bil. Det var bara att byta framdäcken med bakdäcken så slutade ratten att skaka! Fast nu skakar det bak istället men det är inte lika läskigt att köra den.

Fia skulle ha kommit till mig idag men det blev inte så. Ska åka till henne imorgon och kika på hennes nya kläder.

Nu ska jag titta på avatar för det är jag värd! Jah har träningsvärk i magen,axlarna,brösten,ryggen och låren hahahah Får se om jag tar mig till "jobbet" hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0