Torsdag

I morse försov jag mig som sagt, även fast det bara var en kvart så var det en evighet när det gällde att bli klar i tid! Väl på skolan så mådde jag skit! Tror till och med att jag hade feber. Höll på att frysa häcken av mig, var jätte hängig! Men jag tog mig igenom det ! Och roligt är det!

Bussresan hem höll jag på att somna! Åkte nästan i en hel timme! även fast varmsätra bara liggen 13 km härifrån! Usch. Väl hemma träffade jag på Sofia! Frida och hon ska till västerås! Jag saknar dem tok mycket! Nu hittar man en nackdel med att jobba. Det är att man inte har lika mycket tid att träffa sina vänner. =(

Ikväll ska vi åka på kurs. Mamma har gjort smörgåstårta till brudarna där så de vill man inte missa :D Mumma!

I helgen har jag ingen aning om vad jag ska göra:S Känns som att någonting är planerat men det kanske inte är det...

Hoppas att jag kan få träffa mina brudar snart!!! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0