Tisdag

Idag skulle jag käka med mamma och Fia. Fias bil startade inte, så skulle hämta henne.. Tro de eller ej men när jag försöker starta bilfan startar inte min heller.Dohh
Ringer desperat till fia och skrattar...hon går ut och ska pröve igen. Ringer mamma och ber om hjälp." Pumpa på gasen några gånger så ska det gå". Jo duktiga mamma bilen startade på första försöket. Det gjorde Sofias bil med =)
Käkade på liljas mumma. Vi skulle gå och sola men det fanns ingen plats för en av oss så vi sket it. Trodde fan att jag skulle få böter, ställde klockan fel. Jag kom till stan kl halv 1 men ställde den på halv 2. Men idag hade jag tur!!!!!!

PAPPA KLARADE UPPKÖRNINGEN IDAG :D

Fialotta kom över till mig idag, satt och tittade på när jag skulle göra ett försök till paj. Gick inte så bra. Men den var ätbar.

Nu drar jag tjingeling! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0